sobota 12. dubna 2014

Polštářová bitva

Jak je mi od nedávna známo, a teď i vám, je 5. duben mezinárodním dnem polštářové bitvy. A, jak jste možná zachytili někde ve zprávách, po celém světě se konají větší či menší polštářové bitky. Přehled můžete najít na pillowfight.com. A samozřejmě Trondheim na tomto prestižním seznamu nechyběl. A já jsem zase nechtěl chybět na takové akci.

Polštář jsem vzal nějaký, co byl na bytě, už když jsem se nastěhoval. Byl by i celkem pěkný, kdyby nebyl špinavý a zastrčený za gaučem několik měsíců. Tak jsem ho aspoň trochu očistil, strčil do igelitky a vyrazil do školy. V sobotu jsem pracoval s Nory ve škole na projektu na Web intelligence. Snažili jsme se tam něco zprovoznit, takže jsem směrem do centra vyrazil na poslední chvíli.

Když jsem došel na náměstí v Trondheimu, byla už akce v plném proudu. Počítal jsem tedy s trochu větší účastí. Na náměstí probíhal zrovna nějaký trh a bitva se konala uprostřed, takže přes stánky ani nebylo vidět, že se tam něco děje. Když jsem ale přišel blíž, uviděl jsem, že už se to tam mele. Tak jsem na nic nečekal a zapojil se do akce.


Kolemjdoucí se pozastavovali a nevěřili tomu, co se tam děje. Trhovci i nakupující jen koukali. Sem tam si nás někdo fotil. Ale to samozřejmě nikom ze zúčastněných nevadilo, s tím se počítalo. Takže se tam všichni nerušeně mlátili polštáři. Občas hlava nehlava, sem tam jen nějaký duel, a někdy se najednou vrhla skupinka polštářových bojovníků na jednoho nebo dva nebožáky :-D



Ale pořád jsme samozřejmě měli na paměti, že je to jenom o srandě a snažili si celou akci co nejvíc užít. Tu a tam bylo taky třeba dát si pauzu od toho všeho běhání a mlácení. Jenom chvíli vydechnout, prohodit pár slov s ostatními, a pak se do nich zase pustit.

Celé to představení netrvalo nijak zvlášť dlouho, ale o to víc bylo intenzivnější. Aspoň teda tu a tam. Jinak to byla veskrze poklidná a relaxační akce. Nakonec jsme ještě udělali pár společných fotek, naposledy se do sebe pustili, a pak si zase všichni vyrazili po svých.

Brothers in arms
Bylo velice příjemné zpestření celého víkendu. Takže můžu jen doporučit. Ať už to bude nějaká bitva příští rok, pátého dubna. Nebo jenom nějaká malá bitvička u vás doma. Vzhledem k tomu, že máme v Čechách mnohem víc péřových polštářů než tady, může to celé akci dodat mnohem zajímavější atmosféru...

Do poznámky uvádím, že celá akce měla jednu oběť, respektive jeden poštář, který nepřežil. Jinak se vše odehrálo naprosto v klidu.

Polštář jsem tam nechal nějakému chlapíkovi, co tam seděl na lavičce. Původně jsem ho tam jen plánoval nechat ho tam někde ležet, ale když si o něj chlapík sám řekl... Všichni byli ve finále spokojení, já se polštáře zbavil a udělal dobrý skutek. Chlapík dostal pěkný polštář, který nikdo nechěl.

Pokud máte přístup na Facebook, nějaké fotky si můžete prohlédnout tady.

V pyžamu Polák Julian, organizátor akce. Vpravo od něj Slovák Martin

Žádné komentáře:

Okomentovat