pátek 11. dubna 2014

Škola :-P

V poslední době jsem byl trochu zaneprázdněn školou. Pořád je tak nějak co dělat. A ukázalo se, že jsem si ty předměty nakombinoval pěkně blbě. Protože se teď nějak sešly krátce po sobě uzávěrky na několik projektů. Času nazbyt nějak nebylo, takže blog šel zase stranou.

Minulý týden to byl projekt na Software architecture, kde se jednalo o projekt k řízení malého robota (simulace v Javě) a hromadu dokumentace, tabulek, schémat a vůbec podobných věcí okolo. Vzhledem k tomu, že nás v týmu bylo šest, ale z toho pracovali tak čtyři, bylo toho celkem dost, času málo. Nakonec jsme ale odevzdali, co jsme měli. A uvidíme, jak nám to ohodnotí.

Tenhle týden to byla Web intelligence. Ve skupince jsem byl se třemi Nory. Z nichž jeden si ale udělal prázdniny, takže projektu moc nedal. Ostatní dva se tvářili, že jako budou pracovat. Takže jsme se několikrát týdně scházeli. Dokonce jsem byl minulou i předminulou sobotu celý den ve škole, což se mi snad zatím nikdy nepovedlo.

A doufám, že už ani nepovede, protože koho to má bavit. Navíc nemůžu říct, že by ty naše schůzky byly nějak přehnaně produktivní. Když bylo třeba o něčem rozhodnout, bylo to fajn, protože se mohly věci řešit na místě a rychle. Ale jinak, když bylo třeba něco vytvořit, ozkoušet, a pak zase nějak upravit a předělat, tak se nic neurychlilo tím, že jsme seděli vedle sebe. Já teda osobně na něčem podobném radši pracuju v klidu...

Cílem projektu bylo vytvořit Semantic MediaWiki na libovolné téma. Vytvořili jsme wiki o kytarách - cílem bylo popsat různé modely od různých výrobců dle parametrů. Data jsme se snažili získat z externího zdroje, takže se něco podařilo najít, něco ne. Ale ostatně se můžete podívat sami, jak se mi to nakonec povedlo na http://guitars.referata.com Do poznámky jen uvedu, že jsem něco podobného dělal poprvé, takže to podle toho vypadá. A cílem bylo projekt zrealizovat tak, aby byl funkční. Ne aby byl nejlepší na světě :-D

Další věcí byla zkouška z norštiny, kterou jsem měl ve středu (9.4.) odpoledne. Jelikož jsem pořád dělal na něčem jiném, norštině jsem před zkouškou zas tolik nedal. Takže uvidíme, jak to dopadne. Byl to test o čtyřech částech - gramatika zaměřená na podstatná jména, přídavná jména, pak odpovědi na otázky. A poslední bylo napsat krátký text na jedno ze čtyř témat. Já psal o tom, co dělám ve volném čase. Ale zkuste napsat smysluplný text, když znáte jen pár základních věcí a nemáte skoro žádnou slovní zásobu :-)

Takže teď zbývají ještě dva projekty - jeden se dělá sólově, další je týmový na Information systems. Ale to už snad bude v pohodě. Akorát nevím, jak dokopu k práci Srby, když se mi to nepodařilo s Nory :-D

Z Dragvollu
 Abyste neřekli, že je to jen nudný text, přikládám fotku Trondheimu, jak to vypadá z Dragvollu, kam jsem chodil na norštinu...

Žádné komentáře:

Okomentovat